آزمون گردشگری اینترنشنال - Quiz Tourisme International

آزمون گردشگری اینترنشنال - Quiz Tourisme International

دانلود - آموزش - جزوه - نمونه سوال - کتاب - فیلم - گردشگری اینترنشنال - Reza Aliyari
آزمون گردشگری اینترنشنال - Quiz Tourisme International

آزمون گردشگری اینترنشنال - Quiz Tourisme International

دانلود - آموزش - جزوه - نمونه سوال - کتاب - فیلم - گردشگری اینترنشنال - Reza Aliyari

1-1-2 . سوالات تستی درس مدیریت ارتباط با مشتری . امور مالی و بازرگانی .

سوالات تستی درس مدیریت ارتباط با مشتری .


امور مالی و بازرگانی .


CRM .


1-1-2 . سوالات تستی درس مدیریت ارتباط با مشتری . امور مالی و بازرگانی .


استاد : جناب آقای پرویزی .


1 . داده های مربوط به حوزه های مختلف که خود داای دیتابیس های جداگانه هستندچه می نامند ؟


1 ) DATA BASE .


2 ) DATA WAREHOUSE .


3 ) CRM .


4 ) DATA MART .


2 . در مرحله اولیه بازار که کدام دهه زمانی توانسته جذابیت هایی را به دست آورد ؟


1 ) 1370 - 1380 .


2 ) 1380 - 1390 .


3 ) 1390 - 2000 .


4 ) 2010 - 2020 .


3 . مزایایی که در تکامل سیستم های CRM وجود دارد شامل چه کسانی می باشد ؟


1 ) مشتریان و فروشندگان .


2 ) سازمان های دولتی .


3 ) شرکت های خصوصی .


4 ) فقط مشتریان .


4 . چهار کار کرد اصلی کسب و کار از دید پیرز و راجرز کدام اند ؟


1 ) تعامل با مشتری ، کشف دانستنی ها ، برنامه ریزی بازار ، تجزیه و تحلیل و پالایش .


2 ) تعامل ، شناخت ، ایجاد ارتباط ، اتصال .


3 ) تصدی مالی پایگاه داده مشتری ، تولید ، تدارکات و ارائه خدمات ، ارتباط با مشتری ، توزیع و تدارکات .


4 ) تصدی مالی پایگاه داده مشتری ، تولید ، ایجاد ارتباط ، ارتباطات با مشتری ، شناخت .


5 . چهار مولفه کلیدی CRM بر اساس مدل سویفت ( Swift ) .


1 ) برنامه ریزی بازار ، تعامل با مشتری ، ایجاد ارتباط ، اتصال .


2 ) تعامل ، شناخت ، ارتباطات با مشتری ، توزیع و تدارکات .


3 ) ایجاد ارتباط ، اتصال ، ارتباطات با مشتری ، توزیع و تدارکات .


4 ) تعامل ، شناخت ، ایجاد ارتباط ، اتصال .


6 . ایجاد چشم انداز موثر CRM مستلزم کدام موارد است ؟


1 ) تعریف معنی CRM برای موسسه ، شناخت ، اتصال .


2 ) تعامل ، شناخت ، ترسیم تصویر آنچه سازمان می خواهد برای مشتری .


3 ) تعاریف معنی CRM برای موسسه ، اهداف را تعیین کنند ، تصویری را که سازمان برای مشتریان هدفش می باشد ، ترسیم کنند .


7 . ابزار جذب و حفظ مشتریان ارزشمند از نظر اقتصادی ، و دفع و حذف موارد غیر ارزشمند اقتصادی مربوط به کدام گزینه است ؟


1 ) CRM .


2 ) ICRM .


3 ) ECRM .


4 ) TCRM .


8 . کدام گزینه زیر به سازمان ها کمک می کند ارتباط رقابتی صحیحی با مشتریان بر قرار کرده و مزیت رقابتی پایدار خود را بهبود دهند ؟


1 ) ICRM .


2 ) DCRM .


3 ) CMO .


4 ) TCRM .


9 . فیلیپ کاتلر صاحب نظر نامی بازار یابی ، مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتری را بخشی از مفهوم چه می داند ؟


1 ) کار الکترونیکی .


2 ) کسب و کار الکترونیکی .


3 ) سفارسی سازی .


4 ) هیچ کدام .


10 . روییکرد های عرفی تر هدف گذاری کردن مشتریان انتخابی شامل کدام یک از روش های بازار یابی است ؟


1 ) بازار یابی انبوه ( همگانی ) .


2 ) تبلیغات چاپی .


3 ) بازار یابی مستقیم .


4 ) بازار یابی یک به یک .


11 . هر مشتری پایگاه داده ای باید بر اساس سود آوری حال و آینده اش برای سازمان مورد تجزیه و تحلیل قرار گیرد . این مفهوم با کدام گزینه مطابقت دارد ؟


1 ) MCK .


2 ) CRM .


3 ) LCV .


4 ) Clickstream .


12 . کدام مولفه جزء مدل راسل برای تشریح فرآیند مدیریت ارتباط با مشتریان بر روی وب ( نمی باشد ) ؟


1 ) ایجاد پایگاه داده ای .


2 ) معیار سنجش موفقیت .


3 ) مسایل حریم شخصی .


4 ) سفارشی سازی .


13 . انبار داده و کاوش دادهمربوط بهه کدام فناوری CRM می باشد ؟


1 ) مدیریت ارتباط با مشتری عملیاتی .


2 ) مدیریت ارتباط با مشتری تحلیلی .


3 ) مدیریت ارتباط با مشتری مشترک .


4 ) مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتری .


14 . یکی ار فناوری های CRM است که این دسته از نرم افزار ها بر خودکار سازی افقی فرآیند های یکپارچه سازی مثل فرآیند نقطه تماس با مشتری ، مسیر های ارتباطی و یکپارچه سازی ادارات پس خوان سازمان تاکید دارند .


1 ) مدیریت ارتباط با مشتری تحلیلی .


2 ) مدیریت ارتباط با مشتری عملیاتی .


3 ) مدیریت ارتباط با مشتری مشترک .


4 ) کاوش داده ها .


15 . هدف کلی ایجاد مدل هایی برای تصمیم گیری و پیش بینی رفتار ها بر اساس تجزیه و تحلیل فعالیت گذشته است .


1 ) انبار داده .


2 ) کاوش داده .


3 ) دانش قلمرو کاری .


4 ) تحلیل نیاز ها .


 

 


16 . کدام یک از موارد زیر جزء پروژه های CRM محسوب ( نمی شود ) ؟


1 ) یک پارچه سازی سیستم ها .


2 ) مولفه های بازده سرمایه گذاری .


3 ) مهندسی فرآیند .


4 ) تجزیه و تحلیل اطلاعات .


17 . در سطح ، CRM بر بهره برداری از داده های مشتریان در عملیات بازار یابی و فروش تاکید دارد .


1 ) راهبردی


2 ) عملیاتی


3 ) مشتری مداری


4 ) تحلیلی


18 . کدام یک از موارد زیر جزء شاخص های نگرشی نرم محسوب ( نمیشود ) ؟


1 ) رضایت مشتریان


2 ) تمایل به خرید


3 ) میل به پیشنهاد خرید به دیگران


4 ) میانگین خرید هر مشتری


19 . از فروشندگان سیستم های موجود در بازار کدام موارد زیر خواسته می شود ؟


1 ) هزینه پایین تر مالکیت


2 ) اجرای سریع تر سیستم


3 ) چارچوب زمانی اجرا


4 ) قابلیت پیش بینی هزینه ها


20 . پروتون برای کمک به سازمان ها جهت موفقیت در اجرای CRM کدام مورد زیر را معرفی و ترکیب کرده است ؟


1 ) دیدگاه مالی . دیدگاه مشتری .


2 ) کارت امتیاز CRM . شش سیگمای استراتژیک .


3 ) لایه بندی معیار های CRM . انتخاب معیار های CRM .


4 ) انتخاب مشاوره . محدود ساختن انتخاب .


21 .


22 .


23 .


24 .


25 .


26 .


27 .


28 .


29 . دومین شرکت نرم افزاری دنیا در ارایه ی محصولات پایگاه داده ای کدام است ؟


1 ) اوراکل .


2 ) پیپل سافت .


3 ) سیبل .


4 ) ناتل .


30 .


31 .


32 .


33 .


34 .


35 .


36 .


37 .


38 . کدام شرکت ذیل به مشتریان خود اجازه سفارش دهی بهنگام کالا و خدمات رایانه ( طراحی و تحویل درب منزل ) را می دهد ؟


1 ) شرکت DELL .


2 ) شرکت سامسونگ .


3 ) شرکت اپل .


39 .


40 .


41 .


42 .


43 .


44 .


45 .


46 .


47 .


48 .


49 .


50 .


51 .


52 .


53 .


54 .


55 . در این مرحله نوعی تعامل سازگار با کاربر برای دسترسی آسان به تمام اطلاعات موجود فراهم می شود ؟


1 ) ورود .


2 ) مخزن .


3 ) طراحی .


4 ) آماده سازی داده .


56 .


57 .


58 .


59 .


60 .


61 .


62 .


63 .


64 .


65 .


66 .


67 .


68 .


69 .


70 .


71 .


72 .


73 .


74 .


75 .


76 .


77 .


78 .


79 .


80 .


81 .


82 .


83 .


84 .


85 .


86 .


87 .


88 .


89 .


90 .


91 .


92 .


93 .


94 .


95 .


96 .


97 . در زمینه شکل بندی ظاهر محصول و سفارشی سازی بسته های نرم افزاری استاندارد CRM کدام مورد را ( نباید ) در نظر گرفت ؟


1 ) بازده مالی .


2 ) کیفیت .


3 ) تدوین و آماده سازی سریع .


4 ) اطلاعات در مورد محصول .


98 . ساده نگه داشتن محصولات کدام مورد زیر را به همراه دارد ؟


1 ) پایین آمدن بهره وری .


2 ) هزینه کم تر و سیکل پروزه کوتاه تر .


3 ) پایین آمدن کیفیت .


4 ) شکست در کسب نظرات متخصصان بیرونی .



1-1-2 . سوالات تستی درس مدیریت ارتباط با مشتری . امور مالی و بازرگانی .

1-1-2 . سوالات تستی درس مدیریت ارتباط با مشتری . امور مالی و بازرگانی .
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد