ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | 3 | ||||
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
سوالات تستی درس مدیریت ارتباط با مشتری .
امور مالی و بازرگانی .
CRM .
استاد : جناب آقای پرویزی .
1 . داده های مربوط به حوزه های مختلف که خود داای دیتابیس های جداگانه هستندچه می نامند ؟
1 ) DATA BASE .
2 ) DATA WAREHOUSE .
3 ) CRM .
4 ) DATA MART .
2 . در مرحله اولیه بازار که کدام دهه زمانی توانسته جذابیت هایی را به دست آورد ؟
1 ) 1370 - 1380 .
2 ) 1380 - 1390 .
3 ) 1390 - 2000 .
4 ) 2010 - 2020 .
3 . مزایایی که در تکامل سیستم های CRM وجود دارد شامل چه کسانی می باشد ؟
1 ) مشتریان و فروشندگان .
2 ) سازمان های دولتی .
3 ) شرکت های خصوصی .
4 ) فقط مشتریان .
4 . چهار کار کرد اصلی کسب و کار از دید پیرز و راجرز کدام اند ؟
1 ) تعامل با مشتری ، کشف دانستنی ها ، برنامه ریزی بازار ، تجزیه و تحلیل و پالایش .
2 ) تعامل ، شناخت ، ایجاد ارتباط ، اتصال .
3 ) تصدی مالی پایگاه داده مشتری ، تولید ، تدارکات و ارائه خدمات ، ارتباط با مشتری ، توزیع و تدارکات .
4 ) تصدی مالی پایگاه داده مشتری ، تولید ، ایجاد ارتباط ، ارتباطات با مشتری ، شناخت .
5 . چهار مولفه کلیدی CRM بر اساس مدل سویفت ( Swift ) .
1 ) برنامه ریزی بازار ، تعامل با مشتری ، ایجاد ارتباط ، اتصال .
2 ) تعامل ، شناخت ، ارتباطات با مشتری ، توزیع و تدارکات .
3 ) ایجاد ارتباط ، اتصال ، ارتباطات با مشتری ، توزیع و تدارکات .
4 ) تعامل ، شناخت ، ایجاد ارتباط ، اتصال .
6 . ایجاد چشم انداز موثر CRM مستلزم کدام موارد است ؟
1 ) تعریف معنی CRM برای موسسه ، شناخت ، اتصال .
2 ) تعامل ، شناخت ، ترسیم تصویر آنچه سازمان می خواهد برای مشتری .
3 ) تعاریف معنی CRM برای موسسه ، اهداف را تعیین کنند ، تصویری را که سازمان برای مشتریان هدفش می باشد ، ترسیم کنند .
7 . ابزار جذب و حفظ مشتریان ارزشمند از نظر اقتصادی ، و دفع و حذف موارد غیر ارزشمند اقتصادی مربوط به کدام گزینه است ؟
1 ) CRM .
2 ) ICRM .
3 ) ECRM .
4 ) TCRM .
8 . کدام گزینه زیر به سازمان ها کمک می کند ارتباط رقابتی صحیحی با مشتریان بر قرار کرده و مزیت رقابتی پایدار خود را بهبود دهند ؟
1 ) ICRM .
2 ) DCRM .
3 ) CMO .
4 ) TCRM .
9 . فیلیپ کاتلر صاحب نظر نامی بازار یابی ، مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتری را بخشی از مفهوم چه می داند ؟
1 ) کار الکترونیکی .
2 ) کسب و کار الکترونیکی .
3 ) سفارسی سازی .
4 ) هیچ کدام .
10 . روییکرد های عرفی تر هدف گذاری کردن مشتریان انتخابی شامل کدام یک از روش های بازار یابی است ؟
1 ) بازار یابی انبوه ( همگانی ) .
2 ) تبلیغات چاپی .
3 ) بازار یابی مستقیم .
4 ) بازار یابی یک به یک .
11 . هر مشتری پایگاه داده ای باید بر اساس سود آوری حال و آینده اش برای سازمان مورد تجزیه و تحلیل قرار گیرد . این مفهوم با کدام گزینه مطابقت دارد ؟
1 ) MCK .
2 ) CRM .
3 ) LCV .
4 ) Clickstream .
12 . کدام مولفه جزء مدل راسل برای تشریح فرآیند مدیریت ارتباط با مشتریان بر روی وب ( نمی باشد ) ؟
1 ) ایجاد پایگاه داده ای .
2 ) معیار سنجش موفقیت .
3 ) مسایل حریم شخصی .
4 ) سفارشی سازی .
13 . انبار داده و کاوش دادهمربوط بهه کدام فناوری CRM می باشد ؟
1 ) مدیریت ارتباط با مشتری عملیاتی .
2 ) مدیریت ارتباط با مشتری تحلیلی .
3 ) مدیریت ارتباط با مشتری مشترک .
4 ) مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتری .
14 . یکی ار فناوری های CRM است که این دسته از نرم افزار ها بر خودکار سازی افقی فرآیند های یکپارچه سازی مثل فرآیند نقطه تماس با مشتری ، مسیر های ارتباطی و یکپارچه سازی ادارات پس خوان سازمان تاکید دارند .
1 ) مدیریت ارتباط با مشتری تحلیلی .
2 ) مدیریت ارتباط با مشتری عملیاتی .
3 ) مدیریت ارتباط با مشتری مشترک .
4 ) کاوش داده ها .
15 . هدف کلی ایجاد مدل هایی برای تصمیم گیری و پیش بینی رفتار ها بر اساس تجزیه و تحلیل فعالیت گذشته است .
1 ) انبار داده .
2 ) کاوش داده .
3 ) دانش قلمرو کاری .
4 ) تحلیل نیاز ها .
16 . کدام یک از موارد زیر جزء پروژه های CRM محسوب ( نمی شود ) ؟
1 ) یک پارچه سازی سیستم ها .
2 ) مولفه های بازده سرمایه گذاری .
3 ) مهندسی فرآیند .
4 ) تجزیه و تحلیل اطلاعات .
17 . در سطح ، CRM بر بهره برداری از داده های مشتریان در عملیات بازار یابی و فروش تاکید دارد .
1 ) راهبردی
2 ) عملیاتی
3 ) مشتری مداری
4 ) تحلیلی
18 . کدام یک از موارد زیر جزء شاخص های نگرشی نرم محسوب ( نمیشود ) ؟
1 ) رضایت مشتریان
2 ) تمایل به خرید
3 ) میل به پیشنهاد خرید به دیگران
4 ) میانگین خرید هر مشتری
19 . از فروشندگان سیستم های موجود در بازار کدام موارد زیر خواسته می شود ؟
1 ) هزینه پایین تر مالکیت
2 ) اجرای سریع تر سیستم
3 ) چارچوب زمانی اجرا
4 ) قابلیت پیش بینی هزینه ها
20 . پروتون برای کمک به سازمان ها جهت موفقیت در اجرای CRM کدام مورد زیر را معرفی و ترکیب کرده است ؟
1 ) دیدگاه مالی . دیدگاه مشتری .
2 ) کارت امتیاز CRM . شش سیگمای استراتژیک .
3 ) لایه بندی معیار های CRM . انتخاب معیار های CRM .
4 ) انتخاب مشاوره . محدود ساختن انتخاب .
21 .
22 .
23 .
24 .
25 .
26 .
27 .
28 .
29 . دومین شرکت نرم افزاری دنیا در ارایه ی محصولات پایگاه داده ای کدام است ؟
1 ) اوراکل .
2 ) پیپل سافت .
3 ) سیبل .
4 ) ناتل .
30 .
31 .
32 .
33 .
34 .
35 .
36 .
37 .
38 . کدام شرکت ذیل به مشتریان خود اجازه سفارش دهی بهنگام کالا و خدمات رایانه ( طراحی و تحویل درب منزل ) را می دهد ؟
1 ) شرکت DELL .
2 ) شرکت سامسونگ .
3 ) شرکت اپل .
39 .
40 .
41 .
42 .
43 .
44 .
45 .
46 .
47 .
48 .
49 .
50 .
51 .
52 .
53 .
54 .
55 . در این مرحله نوعی تعامل سازگار با کاربر برای دسترسی آسان به تمام اطلاعات موجود فراهم می شود ؟
1 ) ورود .
2 ) مخزن .
3 ) طراحی .
4 ) آماده سازی داده .
56 .
57 .
58 .
59 .
60 .
61 .
62 .
63 .
64 .
65 .
66 .
67 .
68 .
69 .
70 .
71 .
72 .
73 .
74 .
75 .
76 .
77 .
78 .
79 .
80 .
81 .
82 .
83 .
84 .
85 .
86 .
87 .
88 .
89 .
90 .
91 .
92 .
93 .
94 .
95 .
96 .
97 . در زمینه شکل بندی ظاهر محصول و سفارشی سازی بسته های نرم افزاری استاندارد CRM کدام مورد را ( نباید ) در نظر گرفت ؟
1 ) بازده مالی .
2 ) کیفیت .
3 ) تدوین و آماده سازی سریع .
4 ) اطلاعات در مورد محصول .
98 . ساده نگه داشتن محصولات کدام مورد زیر را به همراه دارد ؟
1 ) پایین آمدن بهره وری .
2 ) هزینه کم تر و سیکل پروزه کوتاه تر .
3 ) پایین آمدن کیفیت .
4 ) شکست در کسب نظرات متخصصان بیرونی .