آزمون گردشگری اینترنشنال - Quiz Tourisme International

آزمون گردشگری اینترنشنال - Quiz Tourisme International

دانلود - آموزش - جزوه - نمونه سوال - کتاب - فیلم - گردشگری اینترنشنال - Reza Aliyari
آزمون گردشگری اینترنشنال - Quiz Tourisme International

آزمون گردشگری اینترنشنال - Quiz Tourisme International

دانلود - آموزش - جزوه - نمونه سوال - کتاب - فیلم - گردشگری اینترنشنال - Reza Aliyari

1-3-3 . سوالات تشریحی درس مدیریت ارتباط با مشتری . امور مالی و بازرگانی . TEST .

سوالات تشریحی درس مدیریت ارتباط با مشتری .


امور مالی و بازرگانی .


UPDATE : 2023 . 01 09 .


1-3-3 . سوالات تشریحی درس مدیریت ارتباط با مشتری . امور مالی و بازرگانی .


1 . یکی از این عواملی که در زمان تکامل CRM را ترغیب می کند بنویسید ؟


سیستم برنامه ریزی منابع موسسات و طرح های انبار کردن اطلاعات .


2 . هدف اولیه بازار CRM چی می باشد دو مورد بنویسید ؟


1 ) استاندارد سازی .


2 ) خودکار سازی برخی سیستم ها .


3 . چهار مولفه کلیدی CRM را بر اساس مدل سویفت را نام برده و توضیح دهید ؟


1 ) تعامل : مجموعه از بده بستان های بین سازمان و مشتری می باشد .


2 ) اتصال : ترسیم نقشه و مدیریت تماس بین سازمان و مشتری .


3 ) شناخت : به دست آوردن بینش لازم از طریق جمع آوری و تجزیه و تحلیل اطلاعات .


4 ) ایجاد ارتباط : با بینش به دست آمده از شناخت مشتری می توان برای ارتباط با مشتری ، عرضه کننده و شرکا به خلق ارتباطات ارزش مند بینجامد .


4 . چرخه فرآیند CRM معرفی شده توسط سویفت را نام برده و شکل آن را ترسیم نمایید ؟


1 ) کشف دانستنی ها .


2 ) تعامل با مشتری .


3 ) برنامه ریزی بازرا .


4 ) تجزیه و تحلیل و پالایش .


چرخه فرآیند CRM معرفی شده توسط سویفت


5 . فرق بین CRM و ICRM را بنویسید ؟


CRM فرآیند بازاریابی استانداردی را برای اداره ارتباط موثر با مشتریان فراهم می آورد ، در حالی که ICRM برای اداره ارتباط رقابتی با مشتریان طراحی شده است .


6 . مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتری را از نظر فیلیپ کاتلر صاحب نظر بازار یابی را بنویسید ؟


مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتری را بخشی از مفهوم کسب و کار الکترونیکی می داند که استفاده از ابزار ها و سکو های الکترونیکی را برای هدایت امور شرکت ها تشریح می کند و موسسات را قادر می سازد که به مشتریان خود سریع تر و دقیق تر ، در دامنه زمانی و مکانی وسیع و با ( هزینه کم تری ) بتوان کالا ها و خدمات به مشتری را سفارشی سازی و اختصاصی کرد .


7 . شرکت " ای تی اند تی " چه خدماتی را ارایه می دهد ؟


شرکت " ای تی اند تی " سطح مختلفی از خدمت به مشتریان را بر حسب سود آوری آن ها در بازار مخابرات ارایه می دهد .


شرکت " ای تی اند تی " برای مشتریان بسیار سود آور خود خدمات اختصاصی شده " Hot towel " را ارایه می دهد .


اما برای مشتریان دارای سود آوری کم تر تنها خدمت خود کاری را فراهم می آورد .


8 . هدف از کاوش داده چیست ؟


کاوش داده با هدف کشف رابطه پنهان بین داده ها از طریق :


1 )  استخراج .


2 ) تبدیل .


3 )  تجزیه و تحلیل .


4 ) مدل سازی .


آن ها از طریق مقادیر عظیمی از داده های مبادلاتی در پایگاه داده ای سازمان صورت می گیرد ، تا با ارایه الگویی جهت تصمیم گیری و پیش بینی مورد استفاده قرار گیرند .


9 . مراحل چرخه فرآیند CRM را نام ببرید با رسم شکل ؟


مراحل چرخه فرآیند CRM


10 . CRM را بر اساس استراتژیکی آن تعریف کنید ؟


مدیریت ارتباط با مشتری نوعی راهبرد کسب و کار است که با فناوری ترکیب گشته تا چرخه حیات کامل مشتری را به طور موثر اداره کند .


 

ادامه مطلب ...

1-3-2 . سنسور دوربین عکاسی . قسمت سه . VIDEO .

سنسور دوربین عکاسی .


قسمت سه .


سنسور چگونه رنگ را می شناسد ؟


عکاسی تور های گردشگری .


Feast And Banquet Planner .


1-3-2 . سنور دوربین عکاسی . قسمت سه .






1-3-2 . سنور دوربین عکاسی . قسمت سه .


پرسیا باجلان .


Parisa Bajelan .


اینجا قسمت سه از مجموعه سنسور دوربین عکاسی است و یادمی‌گیریم که سنسور دوربین چطور رنگ را می‌شناسد !؟


سنسور در دوربین عکاسی دریچه ارتباط مدارهای الکترونیکی با دنیای خارج از دوربین است و جاییست برای دریافت نور و فهم و باز سازی تصویر از یک منظره دیدنی .


چشم بینای یک مدار پیچیده است برای بازسازی تصاویر مرئی به الکتریسیته و اطلاعات دیجیتالی .


دانلود ویدیو .


https://www.namasha.com/v/UgHCtSTw/ .


سنسور دوربین عکاسی . قسمت یک .


https://www.namasha.com/v/NJocGnzj/ .


سنسور دوربین عکاسی . قسمت دو .


https://www.namasha.com/v/67WM21hR/ .


سنسور دوربین عکاسی . قسمت سه .


https://www.namasha.com/v/UgHCtSTw/ .


آزمون گردشگری اینترنشنال .