ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | 3 | ||||
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
سوالات تشریحی درس مدیریت ارتباط با مشتری .
امور مالی و بازرگانی .
UPDATE : 2023 . 01 09 .
1 . یکی از این عواملی که در زمان تکامل CRM را ترغیب می کند بنویسید ؟
سیستم برنامه ریزی منابع موسسات و طرح های انبار کردن اطلاعات .
2 . هدف اولیه بازار CRM چی می باشد دو مورد بنویسید ؟
1 ) استاندارد سازی .
2 ) خودکار سازی برخی سیستم ها .
3 . چهار مولفه کلیدی CRM را بر اساس مدل سویفت را نام برده و توضیح دهید ؟
1 ) تعامل : مجموعه از بده بستان های بین سازمان و مشتری می باشد .
2 ) اتصال : ترسیم نقشه و مدیریت تماس بین سازمان و مشتری .
3 ) شناخت : به دست آوردن بینش لازم از طریق جمع آوری و تجزیه و تحلیل اطلاعات .
4 ) ایجاد ارتباط : با بینش به دست آمده از شناخت مشتری می توان برای ارتباط با مشتری ، عرضه کننده و شرکا به خلق ارتباطات ارزش مند بینجامد .
4 . چرخه فرآیند CRM معرفی شده توسط سویفت را نام برده و شکل آن را ترسیم نمایید ؟
1 ) کشف دانستنی ها .
2 ) تعامل با مشتری .
3 ) برنامه ریزی بازرا .
4 ) تجزیه و تحلیل و پالایش .
5 . فرق بین CRM و ICRM را بنویسید ؟
CRM فرآیند بازاریابی استانداردی را برای اداره ارتباط موثر با مشتریان فراهم می آورد ، در حالی که ICRM برای اداره ارتباط رقابتی با مشتریان طراحی شده است .
6 . مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتری را از نظر فیلیپ کاتلر صاحب نظر بازار یابی را بنویسید ؟
مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتری را بخشی از مفهوم کسب و کار الکترونیکی می داند که استفاده از ابزار ها و سکو های الکترونیکی را برای هدایت امور شرکت ها تشریح می کند و موسسات را قادر می سازد که به مشتریان خود سریع تر و دقیق تر ، در دامنه زمانی و مکانی وسیع و با ( هزینه کم تری ) بتوان کالا ها و خدمات به مشتری را سفارشی سازی و اختصاصی کرد .
7 . شرکت " ای تی اند تی " چه خدماتی را ارایه می دهد ؟
شرکت " ای تی اند تی " سطح مختلفی از خدمت به مشتریان را بر حسب سود آوری آن ها در بازار مخابرات ارایه می دهد .
شرکت " ای تی اند تی " برای مشتریان بسیار سود آور خود خدمات اختصاصی شده " Hot towel " را ارایه می دهد .
اما برای مشتریان دارای سود آوری کم تر تنها خدمت خود کاری را فراهم می آورد .
8 . هدف از کاوش داده چیست ؟
کاوش داده با هدف کشف رابطه پنهان بین داده ها از طریق :
1 ) استخراج .
2 ) تبدیل .
3 ) تجزیه و تحلیل .
4 ) مدل سازی .
آن ها از طریق مقادیر عظیمی از داده های مبادلاتی در پایگاه داده ای سازمان صورت می گیرد ، تا با ارایه الگویی جهت تصمیم گیری و پیش بینی مورد استفاده قرار گیرند .
9 . مراحل چرخه فرآیند CRM را نام ببرید با رسم شکل ؟
10 . CRM را بر اساس استراتژیکی آن تعریف کنید ؟
مدیریت ارتباط با مشتری نوعی راهبرد کسب و کار است که با فناوری ترکیب گشته تا چرخه حیات کامل مشتری را به طور موثر اداره کند .
11 .
12 .
13 .
14 .
15 .
16 .
17 .
18 .
19 .
20 .
21 .
22 .
23 .
24 . یکی از نرم افزار های یک پارچه اثر بخش فناوری CRM ( سیستم یک پارچه سازی موسسه ) چه نام دارد و چگونه عمل می کند ؟
سیستم یک پارچه سازی برنامه ها کاربردی موسسات ( EAI ) نام دارد که به صورت میان ابزاری بین سیستم CRM و سیستم های به جا مانده قبلی عمل می کند .
25 .
26 .
27 .
28 .
29 .
30 .
31 .
32 .
33 .
34 .
35 .
36 .
37 .
38 .
39 .
40 .
41 .
42 .
43 .
44 .
45 .
46 .
47 .
48 .
49 .
50 .
51 .
52 .
53 .
54 .
55 .
56 .
57 .
58 .
59 .
60 .
61 .
62 .
63 .
64 .
65 .
66 .
67 .
68 . اشتباهات محصولات CRM را نام ببرید ؟
1 ) سفارشی سازی بیش از حد محصول .
2 ) تحویل کل کار به صورت یک جا .
3 ) فرآیند های بی چون و چرا .
4 ) نیازمندی های بی چون و چرای محصول .